Jeroen Velthof

Essent is een energieleverancier die energie levert aan 2,5 miljoen klanten in de particuliere en zakelijke markt in Nederland.
Het is onze ambitie de meest vertrouwde en best presterende partner voor onze klanten te zijn, voor zowel consumenten als ondernemingen en organisaties zoals gemeenten en provincies.

Zelfreflectie en de aangeboden trainingshandvatten hebben tot nieuwe inzichten en mooie resultaten geleid!

Ik heb in maart 2016 vanuit Essent aan het programma Mastering your Excellence deelgenomen. Het is een zeer waardevolle ervaring geweest die voor mij een persoonlijke groei heeft betekend in mijn relatie tot collega’s, vrienden, familie en mezelf.

De toename in persoonlijke effectiviteit is je eigen beloning, maar deze wordt op zeer professionele wijze gefaciliteerd door het programma van Nico Koomans.

Bijzonder mooi vond ik het om te zien hoe iedere deelnemer aan het programma met zijn/haar eigen doelstellingen aan het programma startte (die soms op geen enkele wijze aan elkaar te linken waren) en deze unaniem gerealiseerd zijn. Iets wat ik vervolgens ook van iedere deelnemer die vanuit Essent aan deze training heeft deelgenomen terug heb gehoord.

Ik kan de training Mastering your Excellence dan ook van harte aanbevelen!

Jeroen

Jeroen Velthof, Manager HR Service Delivery, Member of HR Management Team, at Essent

Meer referenties

Jurgen Tonneyck, Student Small Business & Retail Management en Wijsbegeerte. InHolland te Haarlem en Universiteit van Amsterdam

Door dat ik nu beter met mijzelf en met tijd weet om te gaan is het combineren van twee studies veel makkelijker geworden.

Anouschka, Informatiecoördinator bij Team Grootschalige Opsporing

Vragen als ‘ben ik wel een goed leidinggevende’ en ‘hoe krijg ik mijn examenvrees onder controle’ wachten niet langer op een antwoord. Niet omdat ze beantwoord zijn. Nee, het is niet langer nodig mijzelf deze vragen te stellen.

Ton den Enting, Kwaliteitscontroleur bij Achmea/Agis-Divisie Zorg en Gezondheid

Voordat ik mij aanmeldde stond ik nogal sceptisch tegenover het deelnemen aan deze persoonlijke training. Nu na afloop en een tijdje later is dat heel anders!

Ir. Olivier Oudegeest, Business Analist, Martinair

Ik heb een scala aan persoonlijke inzichten opgedaan die mijn communicatie verbetert en zorgt dat ik nu met meer zelfvertrouwen in het leven sta.

Lees alle referenties ›


Wil je meer weten over onze training Mastering your Excellence?

Neem dan contact met ons op voor uitgebreide informatie! Kijk ook eens naar hoe anderen deze unieke training hebben ervaren.

Je naam:
*

Je (mobiele) telefoonnummer:
*

Je e-mailadres:
*

Je vraag of bericht:
*

Please enable javascript.
Or you can post by following procedure.
1.Please click on the link [GET TOKEN-CODE],then it is displayed.
2.Enter displayed token-code to "TOKEN INPUT".
TOKEN INPUT  Honeypot(Input unnecessary) 

logo people-unlimited nico-koomans
Wij helpen professionals bij de behoefte aan optimale kracht en excellence, bij het verwezenlijken en overtreffen van persoonlijke en professionele doelen.

Nico Koomans

Nico Koomans, Trainer People Unlimited

Nico Koomans is senior trainer, oprichter en eigenaar van trainingsbureau PEOPLE Unlimited.

Nico heeft ruim 27 jaar ervaring met Leiderschap en Persoonlijke Ontwikkeling.

Lees meer over Nico Koomans ›

Referenties

Gerdine Vermeiden, Manager JES Personal Training

'Je bent een tovenaar!' riep ik blij verrast na mijn deelname aan de training Mastering your Excellence. Beetje raar woord misschien, ‘tovenaar’, maar dat is wel hoe het was.
Waag je sprong!

Je wordt rijkelijk beloond!

Durf je te gaan voor jouw succes?

Doe de intensieve persoonlijke training ‘Mastering your Excellence’ en ga zelf ervaren wat de resultaten zijn!

Best gelezen artikelen
'De kloof tussen denken en succes'.

'Persoonlijke Ontwikkeling in je professionele omgeving'.

'De fundering voor succes'.
It’s all about attitude

phelps2Edmund Phelps (1933),
Nobel Prize Winner:
"What exactly drives organizations and economies?"

"It’s awfully odd that we haven’t spent any time on attitudes"